Визначення інвестиційної привабливості корпорації

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.26906/EiR.2021.3(82).2367

Ключові слова:

корпорація, інвестиції, кредитні ризики, інвестиційна привабливість, формальні та неформальні показники

Анотація

Пояснено ядро концепції корпорації, що надає інформацію про перші коли-небудь створені корпорації. Крім того, підкреслено важливість оцінювання інвестиційної привабливості позичальників серед заходів, спрямованих на зниження кредитних ризиків у практиці діяльності корпорацій-інвесторів, а також представлено важливу систему показників при оцінюванні інвестиційної привабливості. Надійність корпорацій характеризується перш за все тим, наскільки своєчасно вони виплачують кредити. У процесі аналізу привабливості корпорації необхідно визначити місце та роль позичальників у її структурі. Також підкреслено значення плану дій, що пов'язано з оцінюванням інвестиційної привабливості, для привабливості ресурсів, а також звичаїв, пов'язаних з привабливістю ресурсів.

Біографії авторів

  • автор M. A. Mammadov, афіліація Azerbaijan University of Architecture and Construction

    Доктор економічних наук, професор

  • автор А. М. Aliyev, афіліація Azerbaijan University of Architecture and Construction

    Кандидат економічних наук, доцент

  • автор М. М. Badalov, афіліація Azerbaijan University of Architecture and Construction

    Докторант

  • автор Sh. I. Alizada, афіліація Azerbaijan University of Architecture and Construction

    Кандидат економічних наук, старший викладач

Посилання

Olypher V.G., Olypher N.A. (2001). Computer networks. Principles, technologies, protocols. St. Petersburg. 672 p.

Osovetsky L.G., Nemolochnov O. F., Tverdiy L. V., Belyakov D. A. (2004). Fundamentals of corporate information theory. SPb: SPbGU ITMO.

Biyachuev T.A. (2004). Security of corporate networks. SPb: SPb GU ITMO. 161 p.

Mammadov M.A. (2008). Program-targeted management in the transition economy. "Kooperasiya" Publishing House.

Завантаження

Опубліковано

2021-09-05

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ