Класифікація факторів, що впливають на продуктивність праці в приватних компаніях Азербайджану (ACCESS Bank)

Автор(и)

  • Konul Aghayeva Азербайджанський університет архітектури та будівництва; Азербайджанський державний економічний університет https://orcid.org/0000-0002-7455-073X (неавтентифікований)
  • Murad Aliyev Азербайджанський державний економічний університет

DOI:

https://doi.org/10.26906/EiR.2024.1(92).3319

Ключові слова:

продуктивність праці, трудовий потенціал, Азербайджан, приватний сектор, ACCESS Bank, умови праці

Анотація

Тема статті актуальна в контексті організаційної діяльності. Приватні компанії, які надають пріоритет якості умов праці, як правило, отримують багато переваг. Задоволені працівники більш заангажовані, інноваційні та лояльні до своїх роботодавців. Це означає вищу продуктивність, нижчу плинність кадрів і конкурентну перевагу в залученні найкращих талантів. Як наслідок, на дохід компанії суттєво впливає те, наскільки її працівники можуть реалізувати свій трудовий потенціал. Обговорення умов праці виходить за рамки окремих компаній. Це нерозривно пов’язане з більш широкими соціальними та етичними міркуваннями. Забезпечення працівникам безпечних і гідних умов праці відповідає принципам соціальної відповідальності та етичним практикам ведення бізнесу. Компанії, які нехтують цією відповідальністю, можуть зіткнутися зі збитком репутації та юридичними наслідками, що підкреслює ширші суспільні наслідки цієї проблеми. Дослідження зосереджено на робочій силі, яка працює в приватних компаніях в Азербайджані, і на тому, як умови їхньої роботи впливають на їх здатність повною мірою використовувати свої навички та потенціал. Предметом дослідження є взаємозв'язок між якістю умов праці та тим, наскільки працівники, які працюють у приватних компаніях Азербайджану, можуть використовувати та проявляти свій трудовий потенціал.

Біографії авторів

  • автор Konul Aghayeva, афіліація Азербайджанський університет архітектури та будівництва; Азербайджанський державний економічний університет

    Ph.D., доцент

  • автор Murad Aliyev, афіліація Азербайджанський державний економічний університет

    студент магістратури

Посилання

Abbasov A. B. (2011) Business organization and management: textbook, Baku: Azerbaijan State University of Economics Publishing House, 464 p.

Adam F., Roncevic B. (2013) Social Capital: Recent Debates and Research Trends Social Science Information, SAGE Publications, no. 42(2), pp. 155–183. DOI: https://doi.org/10.1177/0539018403042002001

Adler P. S., Kwon S. W. (2012) Social Capital: Prospects for a New Concept The Academy of Management Review, no. 27 (1), pp. 17–40. DOI: https://doi.org/10.5465/amr.2002.5922314

Hajiyev N. (2018) Strategic Business Management. Baku: Azerbaijan State University of Economics, 636 p.

Imranov A. M. (2007) Management: textbook. Baku, 268 p.

Mammadov S. (2009) Basics of Management. Baku, 77 p.

Sargut S. (2013) The Role of Trust in the Formation of Organizational Structures in Corporate Areas and the Execution of Economic Transactions. (Editor: Ferda Erdem). Social Sciences Trust, Ankara, Vadi Yayinlari, p. 89–124.

Shahbazov K. A., Mammadov M. H., Hasanov H. S. (2007) Management. Baku, 1036 p.

ACCESS BANK. Bank rəqəmlərdə. Available at: https://www.accessbank.az/az/our-bank/in-figures/

ACCESS BANK. Available at: https://www.accessbank.az/

Завантаження

Опубліковано

2024-02-09

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ

Як цитувати

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають